BBB, не без помощта на DeConi, откриха как да се откроят сред шаренията, която вилнее сред опаковките на натуралните сокове. Как? Ами станаха бели. Колкото просто, толкова и ефективно. Отдавна не си бях купувал натурален сок, а и нямах предпочитания преди да застана пред рафта. Белият картон просто вади очите в морето джънгЪл мотиви. С оглед на постоянно прииждащите изследвания, които казват как решението за покупка все по-често става в точката на продажба, да хващаш окото е повече от важно. Успех на таквизи смели люде!
P.S. BBB още не са си актуализирали сайта и показват стара визия, което малко несериозно.
10 коментара:
Номерът е стар като света. Най-известният пример е Тропикана (и преди, и след Пепсико да пре*** дизайна)... На BBB пооочти им се е получило - типографията, леко преработката на логото и останалата бъбривост в мултивитамина дърпат надолу.
Пу, че се сети за Тропикана. Верно си има прилика. Може би затова така ме грабна идеята. А мултивитамин наистина не е най-добре изглеждаща. Ябълката беше по-симпатична. От типография не разбирам въпреки, че може да е по-четивно със сигурност.
Аз мога да дам друг пример, който също може да се каже, че е с изчистен дизайн, само че на жълт фон. Да точно така - Pfanner. Смятам, че те също се открояват от останалите и се виждат отдалече(отчасти заради жълтото :) ).
При Pfanner според мен истинският отличаващ елемент е разфасовката и формата на кутиите и по-малко цвета.
За минималистично-бели опаковки на хранителни стоки вижте дискаунт-марката на немските REWE - Ja!. (Соковете не правят изключение, а портокаловият им е сред най-добрите.)
Прати някоя кутия да ги опитаме, де!
Ja! на REWE = Clever на Billa тук.
Логично. Съвпадението пълно ли е, обаче?
Clever си изглежда, като private label shit. Нещо което е поизбегнато при BBB.
Пълно е. Само името е различно. REWE и Billa са една фирма. Ja! изглежда по същия начин, само надписа е леко по диагонал.
За роднинската връзка между REWE и Billa си го знам. Въпросът ми беше по-скоро закачка свързана с вкуса, не толкова с външния вид :)
Публикуване на коментар