"What were you thinkin', Germanos?" както биха казали някъде по на запад, където такъв билборд едва ли би видял бял свят. Май кучето почва да ми липсва, поне имаше някаква живина в комуникацията. То верно е криза и бюджетите са орязани, ама и това не е оправдание.
Но да се върнем на девойката с милионите разходки. Погледнете я! Какво ви говори това лице? Моите първоначални помисли:
1. Депресирана е.
2. Болят я ушите.
3. Не иска да слуша.
След известно съзерцаване реших, че най-вероятно, за да се връзва с Germanos, дамата крие телефон в лявата ръка, а с дясната си е запушила ухото. Шумно е по улиците, на които е инсталирана, а и в мъжкия вариант на билборда героят е с хендсфрий.
И в двата варианта логото на веригата е слабо забележимо, налудничаво сложено на фона на чернобелите тифецнати тела. Светлосиният цвят, който съпровожда от години марката и прави логото, а и цялата визия по-разпознаваеми, го няма никакъв. Единственото, което остана от кучешките дни е думата "разходка". Дали е достатъчно?
P.S. Забележете разноцветната (кичозна) визия на рекламния спот, който по стечение на обстоятелствата не успях да включа в предния пост за Germanos.
4 коментара:
"Моите първоначални помисли:
1. Депресирана е.
2. Болят я ушите.
3. Не иска да слуша."
Чува гласовете от Отвъдното? Само трябваше фонът да е бял и буквите черен Times New Roman и става разчупен от дизайнерска гледна точка некролог...
Ей за гробарската гледна точка не се бях сетил :)
Зле е. С нищо не се отличава, не се запомня, нищо ново не казва. За разходката даже не бях забелязала.
За капак излизат публикации, които обясняват рекламната кампания. Както беше добре описано в един блог: "Реклама на рекламите рекламира компаниите?"
http://neudobno.com/?p=965
Публикуване на коментар