
Но да се върнем на девойката с милионите разходки. Погледнете я! Какво ви говори това лице? Моите първоначални помисли:
1. Депресирана е.
2. Болят я ушите.
3. Не иска да слуша.
След известно съзерцаване реших, че най-вероятно, за да се връзва с Germanos, дамата крие телефон в лявата ръка, а с дясната си е запушила ухото. Шумно е по улиците, на които е инсталирана, а и в мъжкия вариант на билборда героят е с хендсфрий.
И в двата варианта логото на веригата е слабо забележимо, налудничаво сложено на фона на чернобелите тифецнати тела. Светлосиният цвят, който съпровожда от години марката и прави логото, а и цялата визия по-разпознаваеми, го няма никакъв. Единственото, което остана от кучешките дни е думата "разходка". Дали е достатъчно?
P.S. Забележете разноцветната (кичозна) визия на рекламния спот, който по стечение на обстоятелствата не успях да включа в предния пост за Germanos.
4 коментара:
"Моите първоначални помисли:
1. Депресирана е.
2. Болят я ушите.
3. Не иска да слуша."
Чува гласовете от Отвъдното? Само трябваше фонът да е бял и буквите черен Times New Roman и става разчупен от дизайнерска гледна точка некролог...
Ей за гробарската гледна точка не се бях сетил :)
Зле е. С нищо не се отличава, не се запомня, нищо ново не казва. За разходката даже не бях забелязала.
За капак излизат публикации, които обясняват рекламната кампания. Както беше добре описано в един блог: "Реклама на рекламите рекламира компаниите?"
http://neudobno.com/?p=965
Публикуване на коментар