"Рекламните послания на "Германос" вече няма да бъдат представяни от рошавото куче, което призоваваше стопаните си за разходка до магазините на компанията." Така, благо за сетивата ми, започна новината в "Дневник". Отдавна бях чул, че му се крои приспиване на помияра и чаках момента с нетърпение.
Още през септември, когато разказах за мобилното безличие споменах, че Germanos "сякаш се променя твърде бавно" . Кучето винаги е било доста безлично и тривиално в ролята си. Затова трябваше да изчезне по-рано, а не да чака фирми, като 2be да изградят за много по-кратко време емблематичен образ, като рибока, който може да е забавен и за хора без киноложки интереси.
Сега Germanos преминават към изсмуканото от пръстите число 5 000 000. Гледах им рекламата поне пет пъти преди да разбера от статията на "Дневник", случайно, че числото обозначавало "броят на посещенията в 138-те магазина" на Germanos. Да, било тийзър. Да, ама повече объркващ от колкото стимулиращ интереса. Освен това е интересно как е получено числото 5 милиона. Супер нагласено изглежда... и без кучета.
И да не забравите да му кажете "Чао!" през сълзи!
5 коментара:
На всичко отгоре не се разбираше и рекламният текст, изръмжан от кучето. Това е ЧУДОВИЩНА грешка на тези пишман- рекламисти. Защото основното правило на маркетинга гласи: "Текстът продава, а не картинкикте, графиките, музиката и финтифлюшките..."
"Отдавна бях чул, че му се крои приспиване на помияра и чаках момента с нетърпение." хахахахах :)))
да отидем заедно на официалната кремация? :)
Да идем, ама не са го организирали. Трябваше едно официално събитие да направят. Да се сбогуваме както си му е реда. Щеше да яко да е да е в някой приют на "Екоравновесие". :D
На мене и рибока ми е безумно досаден. Струва ми се, че като цяло много се преекспонират такива образи
Ами Пасторе, то е въпрос на стратегия. А въпрос на такт е кога да се откажеш от образите, които не добавят стойност към марката. :)
Публикуване на коментар