сряда, 4 февруари 2009 г.

Януарски (с)помен

Отлетя и първия месец на 2009 г. В него посещенията в "Маркетинг лоКал" започнаха да се разбуждат след декемврийските праници. Най-интересно ви се стори за депресирания Германос и пенсионираната му мастия, а и за модата при опаковките на натурални сокове. Не без помощта на marfi рекламата на delocator.net спечели своите 15 минути слава и... посещения.

От към дискусия новите опаковки на BBB, които ми допадат все повече, спечелиха надпреварата по брой коментари. Подгласници станаха постовете за абсурдната комбинация на премиум бира и голяма пластмасова бутилка и нестандартната идея на организаторите на Spirit of Burgas да питат през сайта на фестивала, кой е най-подходящият спонсор за събитието.

3 коментара:

cut: каза...

dude, what exactly do you think the purpose of such postings might be?

Александър Крумов каза...

Evaluation! The kind of posting that boosts visits to certain good postings that the viewer might have missed. It is a common practice.

Владо каза...

@ cut
what exactly do you think the purpose of writing a comment in English might be, if you could read the posting, written in Bulgarian?