Една посредствена песен в стил късен неопопфолк от страна Невена Цонева. Ако оставим музиката на страна, виждаме един опит на Nestle да рекламират скрито/явно Nescafe X in 1. До колко е дразнещо и до колко е успешна новата любимка на марката (спомнете си Онова трио), сами преценете. Съвсем случайно, скоро след като видях клипа разбрах, че Nescafe е спонсор на Music Idol 3. Изглежда айдълите са били на промоция - спонсорираш третo издание, получаваш предните бонус.
6 коментара:
Невена смуче на спринтиращи обороти.
Какво смуче? ;)
смуче на Венко от Ку-ку бенд. ако младите се оженят, това ще е най-голямата полза от Музик Айдул 1
Невена е симпатична, ама тука в бг няма търсене за поп-диви
пълен провал е тази песен, било тя с рекламна цел или каквато и да било друга цел. Пари хвърлени на вятъра, освен ако музикален идол номер 3 на България не им спретне нещо по-добро. Даже ми дойде на акъла, че след като го изберат(3-тия), могат да си направят готина реклама с 1,2,3 победител от съответните части и даже би трябвало да е много по-успешна(рекламо-песента) :)
За жалост, това нито е първият, нито последният път, когато музиканти продават клипа си в замяна на спонсорство - просто музикалната индустрия у нас не е достатъчно развита, за да може изпълнителят (компанията, стояща зад него) безпроблемно да финансира заснемането на клип.
Мен като потребител ме отблъскват подобни маркетингови практики - не чувствам изграждане на емоционална връзка с марката, просто защото е пъхнала хитроумно логото си в някой клип, дори той да е на любим мой изпълнител.
Ето и малко по-стари подобни случаи: http://vasval.blogspot.com/2007/11/blog-post.html
Даа, Васи, тъжно е че родната музикална индустрия се надява на нечий подаяния. Може би именно тези музиканти трябва да се замислят дали фактът, че без product placement не могат да изкарат сингъл, не е намек, че трябва да сменят попрището или просто да се върнат по пиано баровете.
Публикуване на коментар