
След прочувствената овертюра ето и лауреатите на декември 2009, както и тези за всичките 12 месеца.
Декември 2009. Победителите са:
1. Новото лого на Svejo - учудващо за мен този пост стана ултра свеж, а разбуни оживена дискусия както тук, така и в самото svejo.
2. Поредна класика via Mtel - за чантичките и хората показа за пореден път, че простият и оригинален копирайт е хубава комбинация.
3. Тройката оформя моята версия на рекламата на Tribestan. Стана забавна, а и много хора я харесаха, което ме кара да обмислям писането на и на други подобни постове.
Годишни награди на читателите на "Маркетинг лоКал" 2009:
1. Моите размисли преди отварянето на първия Carrefour в България - френската верига изпълни своите обещания за ниски цени и до известна степен опроверга написаното тук.
2. Идеята за курсове по еротика - в крайна сметка се оказа, че плакатът е плод на нелоялна конкуренция сред окултистите опериращи на българска територия и курсовете не съществуват.
3. Кръвосмешението наречено Vivacom - комуникационният мастодонт БТК се сноши с детето си Vivatel, а най-голямата жертва на отрочето беше 2be. Лека му пръст на рибока - винаги ще го носим в душите си!
***
илюстрация: Илкер
Няма коментари:
Публикуване на коментар