четвъртък, 21 януари 2010 г.

Опит за летене

Името е често първото нещо, с което един потребител започва да опознава една марка. От името потребителят започва да си изгражда представата за бранда. Всеки си прави различни начални асоциации и на тях може да си изгради мнение, дори и без да знае много за марката. Ето защо, когато си кръщава бранда всеки трябва да обмисли нещата доста добре. Възможноста за негативно двусмислие звучи, като кофти вариант, но все пак често не се взима предвид, при лансиране на една марка. Сещам се примери в автомобилния бранш. В този ред на мисли, когато попаднах на туроператор със звучното име "Демо турс" се замислих дали наистина това име е добра идея. "Демо" трябва да съкратено от демонстрация, което е дума с различни смисли в зависимост от контекста. Ако приемем, че при самолетни полети политическото значение не се брой остава другото разпространено значение на показване, излагане, при което по мои наблюдения субектите, които са свидетели на демонстрацията са си чисто и просто зрители. Мисля, че стана ясно на къде бия. Може и имената на туристическите агенции да не са толкова важни за българските туристи, но все пак "Демо турс" само на мен ли ми се струва леко объркано име за агенция за самолетни билети и туризъм. Така де, демо ли ще гледам или ще летя наистина?

7 коментара:

Евтини самолетни билети каза...

Хахаха, другият момент е какво става ако демото на полета е неуспешно :)

изработка сайт каза...

хахах да, какво ли ще е ако наистина е неуспешно демото и кой ... (да не слагам прилагателното).. човек е измислил това име!?!?!

Traveler каза...

Ако им видите сайта , в страницата "За нас" са написали , че са "НАЙ-ГОЛЕМИЯТ ТУРИСТИЧРСКИ ПОРТАЛ В ЦЯЛА БЪЛГАРИЯ"

И забележете какви уникални услуги предлагат.
Туристическа агенция Fail

Апостол Апостолов каза...

Същото важи с пълна сила и при избора на домейн. Какво си представяте като видите такъв домейн:

lifeconsult.info ???

Собственикът се прави от години на голям експерт по Интернет маркетинг и дори преподава тази дисциплина! Курсът му трае... един ден! И струва над 300 лв.! Явно много разбира от Интернет маркетинг, щом си е избрал такъв многозначителен домейн.

wakeop каза...

Дам... всички са най-големите, пионери, първите, които ти предлагат стоката или услугата, единствените...
Най-големите, ама демо версия :))

Ей, хора... избягвайте да пишете подобни глупости в about страниците си, дори и обикновените потребители вече ги пропускат като празен шум.

"Екипът на фирмата се състои от млад и амбициозен персонал с отлична квалификация. " - това е другата глупост. Ако екипът е на средна възраст и без амбиции за шефско място, но си върши съвестно и с удоволствие работата, дали на потребителите ще им е по-зле?

Минчо Минчев Минчев каза...

Ниско ниво на статията, остра, не мотивирана критика и едностранен поглед на нещата. Завършекът на "статията" е от селски тип. Не е ли възможно напр. ДЕМО да е съкращение на нещо, Деси и Момчил, примерно???

И защото така и така няма да публикувате този коментар:

Бахти тъпия блог. Писан е от някой, който само си мисли, че има идея от това, което пише.

Александър Крумов каза...

Минчо, Деси и Момчил,

Опитайте да извлечете нещо от коментарите и ако са ви много, ама много тъпи, просто не четете.