вторник, 25 май 2010 г.

Лицата на рекламите



Ха сега ми кажете какво предпочитате? В рекламите всички да са красиви и привлекателни или да са обикновени хора? Чисто логически ми се струва, че първият, лустросан вариант е по-ефективният, пък бил той и леко измамен. Все пак потребителите трябва да се стремят към своите рекламни герои, да живеят с мисълта, че могат да са красиви/умни/хитри и т.н. като тях.

7 коментара:

Счетоводител каза...

Плашеща е малко. С едри зъби...
Хубавото е, че поне не е блондинка, но наистина са прекалили с реализма.

Ивелина Атанасова каза...

Пари няма, действайте :-)
Какъв фотошоп, какво лустро, какви 5 лева?!

nname каза...

най-добре е на билборда да се слага любовницата на шефа. традициите са за това, за да се спазват :)

деница каза...

ако е рекламата е за бира или прах за пране - предпочитам ги грозни :) крем за млада и красива кожа,рекламиран от 20-годишна манекенка, също не ми се връзва.за останалите - зависи,добре е да има красиви хора,но все пак да са смислени.

BLaGaTa каза...

Аз съм за фотошопа, трябва да има идеали към които да се стремим!

red alex каза...

beauty is in the eyes of the beholder.

реалист каза...

здраво фотошоп и шефа да снима, която си ще :)