четвъртък, 27 май 2010 г.

Long Burgas Nice Tea

Има и предприемчиви ресторантьори обърнати към доброто изкарване на своите клиенти. Неслучайно всеки път, като ходя в Бургас посещавам поне едно от следните кафета: Silver, Broadway или Cocktails & Dreams. Защо ли? Ами заради например, промоции като :





Отдавна искам да ги похваля тия хора, ама все го отлагах. Листовката е стара и най-вероятно крайна неактуална, но показва нагледно част от отношението към потребителите на изброените заведения, които са ми казвали, че имат един и същ собственик. Промоцииките (веднъж с два коктейла ни подариха 10 шота безплатно :) ) са едно на ръка. Обслужващият персонал и изключително дисциплиниран, почти винаги усмихнат и не закръглят сметката. Качеството на напитките също е такова, каквото трябва да е. Истинско мохито, куба либре и т.н., винаги в бая големи чаши :) Въобще евала! Доволните клиенти са най-добрата реклама за едно заведение и който трябва се е усетил. Фактът, че изписах тези редове така хвалебствено подсказва колко съм бил впечатлен на фона на общата ХоРеКа картина. Довечера ще сънувам коктейлчета на площада в Бургас...

8 коментара:

Петя каза...

уи хейт латин летърс :)

Александър Крумов каза...

Заглавието ли визираш?

Дарин каза...

Само едно лошо нещо има - спряха да предлагат Lavazza и го замениха с еспресто или каквото там беше. Иначе и на мен ми бяха любимите заведения в тоз град :)

Даниел каза...

Много е идейна брошурата. И този лентов вариант на фона е добре подбран.

Александър Крумов каза...

Ако трябва да съм честен лицевата страна ми седи доста разхвърляно :)

пламен каза...

очите ми, очите ми! листовката е толкова нагъчкана, че не мога да се накарам да възприема каквато и да е информация от нея...

Александър Крумов каза...

Очите ти, очите ти!!! Верно е гъч, ама като се концентрираш ще го разбереш :) Дизайнът целенасочено не го коментирах :)

пламен каза...

хъмда, и пътешествие до луната да имат на промоция, нивгаш не бих разбрал ;-)