понеделник, 5 юли 2010 г.

Може да не разчитате на тях*

Пролетта мУсю Брицолаж стана на 10. Тази възраст е похвална и публичното й комуникиране заслужава присъствие в лоКала. Първо припомням един от трите телевизионни спота. Пригответе си кофа в случай, че започне да ви се повдига:



Към кофти оригинален вносен клип донавяме кофти дублаж и се получава... едно нищо, от което си струват само последните 5 секунди, защото поне там нещата са ясни, а и финалния джингъл е важен. Този и останалите клипове са слаби, но предполагам, че колегите от Бриколаж не са имали особен избор. Така де, тия дни по-добре слаб клип, отколкото никакъв клип. Ама е можело да трансформират ТВ кампанията от три 15-секундни клипa на една 5-7-секундна заставка.

Кампанията за юбилея не спря дотук. Появи се малко странна по моите представи аутдоор кампания. Слоганът "Може да разчитате на нас!" така беше метафоризиран върху бибордите, че се получиха визии от рода на:





Съжалявам много, ама ги намирам за крайно безвкусни. Мъже в гащеризони подпират изотзадзе млади жени. Не, мерси! Освен това на всички потребители им е ясно доколко могат да разчитат на т.нар. продавач консултанти във веригите за домашни майстори.

* за рекламите става дума :)

8 коментара:

Ирина Марудина каза...

Честно казано с нетърпение чаках коментара тук за рекламната кампания на Мосю Бриколаж. Първият път като видях една от рекламите направо се почувствах все едно се базикат и подиграват на клиентите си! Не че сега чувството е различно, но за себе си реших, че просто се опитват да са смешни.

Александър Крумов каза...

Със сигурност не са имали за цел да се подиграват на който и да било. Това е типичен пример за лошите номера, които може да играят адаптираните клипове.

bilkata каза...

Мдаа, това с подпирането изотзадзе винаги ми е бъркало в душата, откак се появиха тези билбордове. Помня, като видях първия - тоя с пародията на Титани-чната сцена - бих спирачки внезапно, защото ме напуши смях, за малко да направя МеПеСе :))))
Добре, че не се влияя от реклами, иначе никога нямаше да им стъпя в магазините. А вчера тъкмо боядисах входната си врата в един брутален тюркоазен оттенък точно от Бриколажните акрилни бои.

Всъщност аз тяхна реклама не помня откак ги има в БГ. Единственото, което си спомням, е как ябълката в някакви клипове се изтъркулва и стига до името. Явно това е единственото, което си е заслужавало да се запомни.

Александър Крумов каза...

Ако примем, че лявата визия е титанична, то другите трябва да са по тертип на Юност филм и Болшой театър :)

Kalin каза...

Меко казано зле, особено тв-то!

Све каза...

Като видях за пръв път билборда седях и се чудих една минута да плача ли, да се смея ли. Не ми се е налагало да пазарувам в Бриколаж, но "марката" им остава в съзнанието ми с "онези с глуповатия билборд" :)

LeeAnn каза...

Преди 10 години тръгнаха добре - бяха първи, бяха единствени, бяха нови...
След това загубиха връзка с реалността...

Според нещо на местна почва куца, ама кой да ти каже какво е ;)

преди една година им се чудех на акъла за една реклама в брошурата, но нещата така и не тръгнаха нагоре. Жалко.

(ето, ако ти се чете - http://www.leeneeann.info/blog/?p=2873) (извинявай, че слагам линк)

LeeAnn каза...

моля,
"Според нещо"
да се чете
"Според мен нещо"

:)