петък, 9 юли 2010 г.

Зайо Байо с чук!

Зайо Байо е култов продукт. Един word-of-mouth феномен. Продукт заместил/изместил комунистическия "снакс" Слънчо/Зрънчо само със силата на верните си потребители и ниската си цена. Класическото "лапнеш-нещо-глътнеш-нищо" произведение на изкуството отдавна се предлага в най-различни варианти и може би все още си е хит в по-малките населени места. От производителя "Сани Конс" можеха да останат тотално култови в моето съзнание, ако не бяха платили (предполагам около 100 лева) за производството на това:



Ако клипчето на зарежда, натисни ТУК

Най-стресиращото видео, което съм виждал от доста време насам. Национален ефир не би трябвало да е виждало, но пък мейл адресът на перничани се намира на култовото maill.bg (вж. края на клипа). Btw под шапката на Зайо се продава и подмарката SUPER Hit/Baby/Boy в бебешки, момичешки и момчешки вариант и подарък играчка. Е няма такива титани на опаковката! Поклон!

13 коментара:

nname каза...

скери мууви :)

Пешо каза...

Искам да пуша от същото, с което са се надрусали авторите на клипа

public image каза...

клипа кърти, сайта е юбер алез... всичко е масивно...

Калин каза...

Тотално speechless пред тази находка! Просто с такова видео изпълнение се развалят всички позитиви натрупани от word-of-mouth ефекта във времето. Нагледен пример как желанието "да те дават по телевизорЪт" може да изтрие и малкото останало "equity" в марката :)...Сайтът е железен...гласовете в клипа също, липсва само нещо от рода на "Аууу от глад умирам".

Александър Крумов каза...

Да не забравяме, че този клип национален ефир едва ли е виждал. А и ако трябва да сме честни бранд, като Зайо Байо не носи със себе си големи очаквания за визия и послание. Даже клипът до известна степен подхожда на марката.

CHILIEV каза...

Да не говорим, че имат 872534 правописни и печатни грешки на сайта.

Katz каза...

Горските животни на LSD — тва ще стане хит, човек! Корпоративното им представяне също е епично.

"Асортиментът на царевичните пръчици сполучливо се допълво от новата, пусната наскоро на пазара, серия в луксозна опаковка от метализирано фолио, задоволяваща и най-взискателните клиенти с вкусове на копър и сметана..."

Александър Крумов каза...

На мен ми харесва облизването за откриване и закриване на "рекламния" филм.

bilkata каза...

Хилете се вие, стресирайте се, но нали знаете, че щом лапетата видят рекламка между новините, сериала та мама/баба и мача на тати - на следващия ден стискат стотинките и хукват към кварталното магазинче да си купят точно ТОВА, което се рекламира. Хич да не ви пука за maill-a , те лапетата ползват нет само да гледат клипове във Вибокса и да си менкат разголени снимки по скайпа. За тези на 7-10 г. говорим. А по-малките надничат зад рамото или гледат филмчета. :)
100 лв май е била наистина цената, макар и за 20 лв ще им го направи клипа някой 10-класник при това по-зверски :)))
Важното е, че продават, та се късат хората. Какъвто таргета - такъв и таргетиращия... май...

ghost каза...

Някой титан на мисълта е махнал клипа от youtube, но аз го намерих на друго място ... подобни творения са вечни и небива да изезнат....
http://www.mb7.org/play/136749

Александър Крумов каза...

Мухаха :) Следващия път при такава находка ще свалям клипа предварително :)

Ivan каза...

Само един пернишки голф липсва накрая,ама и така си е добар /ударението е в последната сричка на последната дума ;)/

Дафо каза...

Хитрите Мечоци on acid!
Българският Charlie the Unicorn :d