четвъртък, 1 декември 2011 г.

БАКА мадаФАКА

Безкрайно съм възмутен, че една новина от миналата седмица не е получила дължимото внимание. За щастие Маркетинг лоКал има будни читатели.

Вездесъщата Асоциация на рекламните агенции (АРА) име ново име и то е Българска асоциация на комуникационните агенции. Вече се досещате на къде бия. Новата абревиатура е звучното БАКА. Тълкуването може да тръгне в две посоки - класическия съд за сервиране на големи количества храна и не на поседно място японската дума "бака", която се превежда най-общо "идиот". Освен проблемите с етимологията, гореописаната новост води до други два основни казуса.

1. Какво ще е логото на новоименуваната асоциация? Предлагам дизайнът да взема за основа тази визия.



2. Как ще се казва ежегодният рекламен фестивал в Албена? Ако досега ФАРА беше просто АРА с Ф отпред, сега вече не става да е ФБАКА. Затова предлагам за звучност "Б"-то да се изпусне и фестивалът вече да се казва ФАКА.

Надявам се след видимия фейл с новото име, БАКА да замаже положението, като вземе предвид двете ми скромни предложения. Ще стане още по-priceless.

5 коментара:

Утремер каза...

Аз пък предлагам да фестивалът да се премести малко по-към Шумен, в Мадара. Тогава, спазвайки смисъла на образуване на абревиатурите ще се казва вече МАДА ФАКА :)

Александър Крумов каза...

Идеята ми харесва, тъкмо ще си намалят разходите за пътуване от София.

RG каза...

Пълното име е „Сдружение „Българска асоциация на комуникационните агенции”."

Така че, фестивалът може да се казва ФСБАКА или

ФСБ АКА за благозвучие...

Александър Крумов каза...

Не е истина просто.

JAH каза...

Точно си драскам баки, пускам гугъл и изкача тук темата и умрях от смях :D BAKA MADAFA TZEPI MRAKA brrrrrra