вторник, 13 декември 2011 г.

За ляв продупчен джоб



Black Ram не се предава и упорито се мъчи да излезе от графата BG уиски, където си му е мястото. Преди повече от две години засегнах по-пространно въпроса и нещата не са се променили особено. С тази разлика, че сега черният коч се опитва да се свързва с тъй британския спорт снуукър. Интересен/неочакван ход и до голяма степен безсмислен.

Ето как ги виждам аз нещата. Нормално е на пичовете от Black Ram да им се иска да не е така. Уискито не е просто една високо алкохолна напитка. Човек не пие само течността, "пие" се марката на бутилката и съответния произход, "пие" се и специално брандираната чаша, "пие" се историята. Дори в консумацията на един най-прост червен Джони има стил, статус, дълга история. Black Ram се опитва да изгради насилствено една несъществуваща митология на марката. Ами съжалявам, няма как да стане. Никога човек, който пие вносно уиски, няма да започне да пие Black Ram, просто няма как да сработи този бранд за хора, които по принцип пият, а не се наливат. Ей в тия последните е силата на Black Ram, ама пък на тия колко им говори Рони О'Съливан един господ знае.

10 коментара:

Боко каза...

като за начало да си сменят името - това е мега малоумно тъпо и ужасно име за уиски

RG каза...

Спомням си, че на петата си година започнаха да предлагат 12-годишно уиски...

:-)

RG каза...

То пък в Кайнарджа някой знае какво означава Black Ram.

Освен, че в местната дискотека си поръчва "с коч".

:-)

Александър Крумов каза...

щот си бяха внесли 12 годишен дестилат :)

RG каза...

Так, де.

Ама с брандването на бг продукт как се вързваше?

То е ясно, че ползват евтин скоч бленд като концентрат... За да получат с коч.

:-)

Емил каза...

Какво и харесвате на тази шотландска гадна напитка с дъх на умрели хлебарки. Нашата ракия е сто пъти по-хубава.

Александър Крумов каза...

В случая не говорим за харесване и нехаресва на напитката :)

miteto каза...

Преди време бях отворил един вестник и в него имаше поръчкова за статия за Black ram и Рони о Съливан. Интересното беше в края на статията, където пишеше нещо от рода на "казаха авторите на шотландското уиски" или нещо от сорта. Според мен първо трябва да наблегнат на качествата на уискито си, а ча след това на рекламата. Освен безпарични пубери и пропаднали алкохолици не знам кой ще си купи този български продукт с шотландски мечти.

Милен Христов каза...

При опит да отворя линка от постинга ("засегнах по-пространно въпроса") се отваря статия от в. Дневник, озаглавена "Канада забрани да се носи фередже при получаване на гражданство". :D

Александър Крумов каза...

Мали, изложих се :) Оправено. Мерси за забележката.