понеделник, 11 март 2013 г.

4 грешки повече за пловдивската маса



Мии, как да ви го кажа, Каменица? Тази кампания ви е абсолютен fail още с тийзъра, който е накарал много хора да се зачудят каква е тая зелена Ариана? Последната положи основата на четиримата бирени приятели преди повече от 5 (ПЕТ!) години и междувременно я развиха много над тъпите кръчмарски свалки. В началото на 2013 вие сте като bTV Cinema, които пускат 20 годишен филм и се скъсват да пищят "Премиера за България!". Каменица е марката, която в последните години е най-непоследователната и предполагам девалвираща своята стойност. С подобни кампании на парче всяка година марката дори и с временно надути продажби (от раздадени няколко стотин HTC-та) в дългосрочен план няма да има стойността на Ариана, щото тази година ще бъдат тези 4 карикатурни образа, в края на сезона ще видите, че са сработили колкото и предната ви рекламна кампания и догодина пак ще смените курса. Жалко.

3 коментара:

Ivan каза...

Един от най-точните ти коментари! Thumb up! Същите въпроси си задавх и аз. То не беше рок, то не беше мъжкото начало, то не беше футбол, то не беше мъжка еманципация, то не беше социалната мрежа, ама в по-лош вариант... Единственото консистентно остана Каменица фен купа. Може би факта, че там се смениха трима или четирима собственика в рамките на последните пет-шест години също спомогна за този мишмаш.

пламен каза...

Ми не съм съгласен с нищо. Арияна не е правила имиджова кампания от толкова отдавна, че даже не се сещам за последната. А Каменица са впечатляващо постоянни в темата с приятелството + връзка с аматьорския футбол, използват и едни актьори от няколко години... първата бира на България, лигата на разбирачите, в подкрепа на българските фенове, тъмното с Туньо. Новата кампания идва напълно естествено.

fifi каза...

Всеки има право на мнение. Това че Ариана не са имали имиджова кампания, какво общо има с бранда? Чувал ли си за промо кампании, които подкрепят бранд позиционирането?