В последните десетина дни новата телевизионна рекламна кампания на водка Mary Jane показва как може да рекламираш водка в следобедните часове без да може, който и да е регулатор да ти каже "копче".
Стъпка 1: Пускаш една съвсем редовна реклама на водка, която се върти в късните часове и не показва бутилка, течност, пиене и прочие. Рекламата изглежда така:
Стъпка 2: Променяш козметично рекламата и пускаш, по което време си искаш. Не споменаваш думата "водка", но за сметка на това показваш бутилката, чаши и наливане. На пръв поглед това е незаконно, но проблемът е решен съвсем лесно с елегантния и показващ се за кратко надпис (mixed drink). Бутилката има идентична форма с тази на водката, а освен кратко задържащия се надпис, нищо друго не говори, че не става въпрос за водка. За съжаление най-вероятно смятайки разликата за незначителна, никой юзър на vbox7 не е качил ревизирания вариант.
Тези две стъпки изглеждат особено добре премислени. Визията е привлекателна за младите алкохолици, които сменят чалгата с долнопробен хаус, има ясно сексуално послание и показва клубната среда, която тергетираните пиячи на БГ водка свързват със свалки и напиване. Първо рекламираш водката явно. След това - скрито. С гореизброените промени елегантно заобикаляш закона и не чак толкова елегантно всякакви кодекси и харти за отговорна търговска комуникация. Дали в крайна сметка печелиш, ще покажат продажбите, до информацията за които, нямам достъп... за съжаление... засега.
4 коментара:
Офф: Я, това София/Пепи ли е?
Тя е! Сладка е, само виж някои от коментарите у vbox.
При мен тоя клип имаше особена съдба.
Първо ми го разказаха в чата -- стори ми се супер хитро измислен и интересен, чак да не повярваш, че е български.
После обаче го видях наистина и нещо ме подразни. Че бих праснал София, не ми пречи да ми е неприятна с менторския си тон и вид, особено в ролята на "разказвач".
Музиката също е ужасна.
Ебаси смешната реклама :)
Хахаха!
НЯМА да си купя от тази водка, ако ще да я дестилират в дестилационните колони(те са по-скоро ректификационни, но да не навлизам в подробности) на Smirnoff.
Публикуване на коментар