понеделник, 26 май 2008 г.

Рекламно трансформиране

Когато си закачлив е доста вероятно и с теб да се закачат. Когато Ситроен С4 се появи, той получи уникалната (тогава) трансформърс реклама.



Мина се известно време и се намери кой да отговори на нахакания робот и то по доста хитър и забавен начин.



Да си твърде технологичен често е проблем, а Авео е просто удобен и несложно устроен. Посланието е ясно и камъните са в градината на по-скъпия и нестандартен С4. Ако счетем, че С4 е в по-висок клас, то атаката е към Ситреон, като цяло. Дали въпросното представяне на Авео е сравнителна реклама е доста спорно, но пък в доста страни тя е разрешена... за разлика от България. В този ред на мисли, едва ли ще я видим по нашите телевизии.

4 коментара:

Katz каза...

Такива шегички почти винаги са забавни. Но музиката при Ситроен е много важна и за мен тяхната реклама остава по-приятна.

Между другото, учудих се, че "нещастникът" не се качи при приятеля си. Явно Шевролет приемат, че собствениците на Ситроен си държат на возилата :-D

Aleksandar Krumov каза...

Интересна гледна точка относно предлагания "ride". Може би идеята на Шевролет е не да откраднат клиентите на Ситроен, а да наклонят везните при колебаещите се в избора си.

Анонимен каза...

това истинска реклама ли е? имам предвид - излъчвана?

струва ми се глупаво да се насочиш към пряка конкуренция в категория, където има още 10 марки и тези две положително не са най-силните.

:) funny, though!

Aleksandar Krumov каза...

На мен ми изглежда доста истинска.