петък, 13 март 2009 г.

Тази на олиото Бисерно беше отвратителна*

Говорещите бройлери може да се забавни, ако си 40 годишен мъжага, но домакините, които трябва да се истинският таргет, нещо не им се кефят. И не може да ги вини човек за тази им реакция.



Клипът не изглежда никак евтин, но е доста циничен и гнусен особено в пилешката част. Пилетата са симпатични с пера и глава, но не и когато чакат термична обработка. Гледайки рекламата и слушайки песента си мисля, че нейната идея е дело на мъжки мозък, който е забравил на кой трябва да говори. Иначе в рекламата има все пак някакво настроение, което идва от песента и то във втората половина на клипа. Ама толкова. За мен нещата са изначално сбъркани.

Сетих се хора на веселите прасета.



Макар, че забавната реклама на "Бони" също беше груба и на ръба на пълния цинизъм, тя показа забавна визия, свежа идея и добър слоган. Сигурно създателят на рекламата на "Бисер" би я направил с истински прасета, пази Боже!

* Цитат от коментар в bg-mamma

2 коментара:

Георги Минчев каза...

Хехехе, почти едновременно тази реклама ни е влезнала в полезрението. :) Та и аз я отбелязах в блога си. http://damusenevidi.blogspot.com/2009/03/blog-post_16.html

Виж, вече за второто клипче съм пас. Да си призная не го бях гледал и доста се смях. За луканката само щасливи прасета, ммммм дам. :)

Изобщо поздравления за блога ти. Отдавна е ясно, че рекламирането е колкото изкуство, толкова и бойно поле...а ти правиш доста любопитни анализи и за двете. Ето ти и една моя много, много любима реклама. Надявам се да я знаеш. http://polejerno.blogspot.com/2008/08/blog-post.html

Паралелно с това те адвам и в блог листа си. Поздрави...

Александър Крумов каза...

Благодарско за добрите думи, Георги!

Рекламата на Cadbury е с легендарен статус и доста помага за възраждането на марката във Великобритания. Горилата е един от вездесъщите примери за вирусен маркетинг.