неделя, 31 май 2009 г.

Докоснати с внимание...пак

Със закъснение от има-няма 45 дни добавям една реклaма, която е налична не без помощта на дистрибутора на SCA за България. По принцип идеята беше тази реклама да част от поста "Сладки тоалетни сънища". И тъй като в оригиналния пост съм обяснил доста ясно своята теза, тук ще изложа съвсем кратък коментар.


Според мен тази реклама не е лоша, но не е и добра. Твърде е безлична и предсказуема, а и присъства "любимата" ми тоалетна ролка-възглавница. Слоганът е добър, но спокойно може да се лепне на купчина други продукти, като душ-гел или пяна за бръснене. Един бърз поглед към супермаркета припомня, че Zewa е марка с изключително добро присъствие, доста преди стартирането на рекламната кампания. Просто продуктът е добър, особено що се отнася до съотношение цена/качество и може би рекламата беше по-скоро излишна. Надявам се някой добре информиран читател да ме опровергае ;)

2 коментара:

Владо каза...

абе честно казано и аз не виждам как ще ми привлече вниманието в един 5мин рекламен блок, в които всичките реклами са горе-долу също толкова безобидни. Сашо, имаш като че ли правописна грешка - едно "не" поне на мен ми липсва в първото изречение след видеото "...не е лоша, но НЕ е и добра".

Александър Крумов каза...

Че имам грешка имам, ама не е правописна :) Поправена е. Благодарско за наблюдателността.