вторник, 16 юни 2009 г.

Скучна-добра-скучна-...?



Май започвам да се повтарям, но имам усещането, че заразното, досадно мелене на една и съща catchy фраза, не може да няма поне ефекта на набиване на посланието в главата на потребителя. Фразата се запомня, но остава въпроса за нейната правдоподобност и релевантност. Докато в случая на "Капчица" песничката се набива в мозъка и ми изглежда детинска и неефективна (в следствие на редица фактори), то в случая на "Девин" твърдението за нужда от редуване на минерални и изворни води не е новост и е споменавано от различни доктори. Дали не е споменавано под корпоративен натиск е друг въпрос, но пък е факт, че няма друга голяма марка бурилирани води, която да предлага изворна вода. Така тази категория води остава свободна за натиск от страна на "Девин" и то без особена конкуренция.

Иначе рекламната серия "Минерална. Изворна" не блести с визия и правдоподност на сценария, но пък е с ясно и недвусмислено послание, което според мен прави рекламата добра. Продуктът се вижда чудесно, както е ясна и разликата между етикетите на двата вида вода.

А в реалния живот мърчъндайзерът щеше да умре от глад, ако редеше водата бутилка по бутилка и то редувайки минерална с изворна, чаровната дама трябваше да е скрита блондинка, за да не знае къде са касите в един супермаркет, особено в предвид подредбата на българските магазини. И все пак рекламата изглежда добра, не забавна, но добра.

1 коментар:

Васи каза...

Рекламата наистина е сладурска. Има нещо наивно и чисто, което ти оставя добро впечатление като цяло, въпреки че скриптът е банален (момчето, разсеяно от Момичето - е колко пъти?!).