сряда, 24 март 2010 г.

New Peugeot... Logo!

Ако случайно още не сте разбрали Пежо си има ново или по-скоро подмладено старо лого, нова идентичност опитват да лансират. Пожелавам им успех, а през това време не се колебайте да смукнете малко повече от служебния нет, като заредите специалния лансиращ сайт на френската марка. А може и просто да изгледате двете от клипчета тук и да си кажете тежката дума. В каква насока се променя марката според вас? Мен лично ми харесва новият лъв, по-палав и модерен е. Но по-важно е на какви коли ще го слагат :)



10 коментара:

пламен каза...

мен ли питаш? ;-)

новият лъв е анатомически невъзможен.. и това дразни. иначе, да щеше да е хубаво да си освежат старото лого - те и без това го правят през 10-15 години по традиция.

Александър Крумов каза...

Да, Пламене, теб питам :)

Той, че не е възможен лъва то е ясно. Мен лично ми идва една идея по детински от нормалното :)

Ники каза...

Тоя нов лъв си е чиста мечка. Не ми харесва.

Dimitar каза...

Доста лъвчета са сменили за тези години! Но не мисля, че новото е нещо особено, а и не съм фен на марката. В моето съзнание е нещо малко по-добро от Ситроен (поне като дизайн) хахах. Въпреки това второто клипче си го бива.

Eлена каза...

Като фен на марката, съм разочарована от новото лъвче, съгласна съм, че е по-скоро мечка. Клипчетата, обаче, ми харесват доста.

Димитър Димитров каза...

Май аз ще дам първия положителен глас за новото лъвче. :)

zhelez каза...

Това, което е хубаво е, че марката не се страхува да променя независимо от кризата. Ребрандингът трябва да завърши през 2012 (магазини, католози, реклами, всичко), а това си е голяма инвестиция. Аз се радвам, че се променят и пускат готини концепти като Му например - наемаш какъвто искаш продукт на Пежо (колело, мотор, кола, камион) от някой концесионер и после го връщаш на който искаш концесионер на Пежо. Разбраха, че на запад в големите градове да имаш собствена кола е супер скъпо, супер неудобно и безсмислено.

CHILIEV каза...

Новото лъвче никак не е готино. Направо си е крачка назад. Освен че е невъзможно и с тая дълга предна лапа главата изглежда някак не на място. Като залепена. А и устата е една такава куха. Изглежда като лъв-пенсионер.
Кофти е. [img]http://www.kolobok.us/smiles/mini/scratch_one-s_head_mini.gif[/img]

nname каза...

трябва да го видим на кола, за да оценим ефекта.

старото е сменено заради приликите с българския герб :) не искат да имат нищо общо с нас

Pippilota Mentolka каза...

Прилича ми не само на мечка, но и на мечка, навъртала се опасно близо до перката на хеликоптер. Ама като недизайнер и нелогист не ги разбирам тия работи :)