четвъртък, 8 април 2010 г.

The Attack of the Pepsi Beans

Защо Pepsi си смени логото? Ами Nestle им го взе старото и го превърна в зърно кафе, част от изсмуканата от пръстите кампания за невижданата, нечувана, неподозирана, неочаквана, немислима, невъобразима страна на нескафето. И Pepsi посърна...





На Pepsi му стана толкова притеснено, че чак не можеше да вдигне самолета, а все това му беше в ума и... в капачката



КРАЙ!

P.S. В продължение на авиционната история очаквам промоция събери 10 етикета от продукти с марката Pepsi и участвай за голямата награда - разходка из завода на Sopharma, където се произвежда... Tribestan. Така де, да се види как се кове всеки успешен полет.

6 коментара:

Bia каза...

Мнооооооого компетентен анализ...

Александър Крумов каза...

Къде видя анализ? :)

Счетоводител каза...

Добре че има хора като теб, че да се пообразовам. За първи път чувам, че Нестле сменили вида на кафееното зърно. Ужас! Наистина е като откраднато от Пепси. Впрочем Нестле май вложиха толкова енергия преди време, когато обясняваха на целия свят, че смяната на формата на кутията нескафе няма да доведе до световен катаклизъм, че се поизчерпаха оттогава.

Калоян Петров каза...

Алекс :) Понеже сме на небрежна вълна Нескафе може да разгледаш и това:
http://www.youtube.com/watch?v=UVapdSp2W38

Мисля, че е достойно да се посмеят повече хора. Все пак оригинално от сайт на Нескафе в България...

Поздрави!

Александър Крумов каза...

Ай штига бее (представи си го в интонацията на Бай Брадър). Той този може да мине за някой от добрите им клипове, хаха :)

Калоян Петров каза...

Знамли дали може да мине изобщо за нещо? :) Но танца ала как се прави нескафе в комбинация с "единия" ритъм... са уникални, не бях виждал такова нещо от години... май от един клип на песен на Къци Въпцаров ;-)