понеделник, 12 юли 2010 г.

BACB*?

Пролетта Българо-американска кредитна банка (БАКБ) изкара едно анимационно клипче, за да промотира себе си и най-вече отличения с награда за най-добър сайт bacb.bg.



Клипът e от онези рекламни клипове, които преспокойно може да е на почти всяка марка оперираща в сферата на услугите. Крайно безобиден и дори мил. Но, нещо да ви направи впечатление, докато гледахте? Нещо да ви липсва? Може би това:

Това е логото на БАКБ. Елемент, който незнайно защо, дори не е загатнат в рекламния клип. Да, url адреса на сайта на банката е сложен на всичко, на което може да бъде сложен, но основен компонент от корпоративната идентичност, като логото, не е намерил място в клипа. Може би, по някаква причина от БАКБ се срамуват логото си. Изписването на BACB.BG не би трябвало да говори на редовия ТВ зрител, още повече че това e абревиатурата на името на латиница, а и банката не е сред лидерите в сектора. Потребителите не познават БАКБ - банката има само 5 офиса и почти през цялата си история се е фокусирала върху кредитирането на юридически лица. Сега се променят и се обръщат и към физически лица. Но физическите лица из цялата страна виждат един интернет адрес написан с главни букви и количка, която напомня на куп други реклами. За капак името на рекламодателя се споменава един единствен път в края на рекламата. Е много, бе!

* BACB - Best Anti-Commercial Break

7 коментара:

Ивелина Атанасова каза...

Странно защо изобщо са избрали червената количка за лайт м отив на промото - в началото мислех, че промотират Бийтъла на Волксваген, а не банка. Да не гвоорим, че в клипа освен липсващото лого липсва какъвто и да е лемент, който да се асоциира с банка и банкови услуги. Имаш ли идея кой велик ум е автор на кампанията - вътрешна кампания ли е или въшна агенция ги е посъветвала?

Александър Крумов каза...

Не знам коя е измислил, може и ИТ специалиста на банката да е бил, но те сякаш се гордеят с произведеното :)

Ивелина Атанасова каза...

Блажени са вярващите, какво да коментираме просто ....

vanya каза...

Мен пък ме изкефи. Да, елементарна е, да, можеш да я объркаш с Бийтъл, ама аман от "специално за теб", "да, да" и др, хем продуктови, хем имиджови кампании на банки. Честито на хората, коитса взели добри парички, за да се пошегуват :)

nname каза...

пълен ташак, доста пари за излъчване с нулев резултат

penko каза...

I az mislq 4e tova e banka s stil i ka4estvo koeto znae klientat kakvo iska !!!

penko каза...

A da vi se predstavq kazvam se Penko i mislq 4e v uslovie na kriza reklamata e nai-peshlivshiqt izbor za dadena banka ,zavedenie ili kakvo to i da bilo e reklamata .Reklamata e nai moshniqt i pe4eslivsh izbor za spe4elvaneto na novi klienti !!!!