В началото на годината писах за това колко странно име е "Демо Турс" за агенция за самолетни билети. Дали съм бил прав е крайно субективен въпрос. Много по-интересна се оказа реакцията в коментарите на един пряк конкурент на компанията, който вместо да се опита да погледне себе си отстрани, реши да отбележи още "нередности" в представянето на своя конкурент, та даже да дава определения тип fail.
Този така перфектен конкурент на "Демо Турс" е centransit.bg. Ако приемем, че "Демо Турс" са си объркали името, то centransit са тотал fail що се отнася до тяхното лого и хедъра на интернет страницата:
Странностите са очевадни. Накратко:
Какво общо има комунистическа страна, като Куба с толкова демократичен и свободолюбив акт, като летенето с пътнически самолет?
Какво ви е революционното, че чак сте написали Travel Revolution?
Защо сте навряли Че Гевара и вашето име в логото на Starbucks?
Връзка Куба-Че Гевара-революция определено съществува, но какво общо има с туризма не мога да си обясня.
4 коментара:
бате, този сайт аз и още две момчета го направихме, измислихме и истинско лого, даже много добро
един ден шефа Джон се надрусал и му дошла идеята, искал Че Гевара в логото на Старбъкс и това е, нямало е кой да спори с него
иначе тази агенция съществува на хартия поне от 5-6 години
наел е и няколко манекенки, които са облечени с специална колекция рокли с логото отгоре и дефилират насам-натам. отделно и Галя Каризмата е рекламно лице, филмът е достоен за цял сериал :)
Малкото лого на Replay до голямото на Starbucks също буди недоумение.
Предвид цялостното оформление помислих, че R-чето е стилизирано за R-registered :)
Няма да коментирам сайта, но е факт че по-добър или лош начин сайта на centransit е предизвикал интерес и буди размисъл.
Като бонус има скапоценен линк, който води към сайта им.
Което доказва тръвдението, че няма лоша реклама! Има реклама която носи пари и която носи още повече пари :)
Публикуване на коментар