понеделник, 26 юли 2010 г.

А Tribute to BORO

Фантастиш, фантастиш, зер унглаублих!!! След няколко месеца на периодично и упорито търсене намерих последните два клипа на БОРО или Borough, както трябва да го изпишат, като започнат да изнасят тоньове теракол за англоговорящите страни! БОРО е марка събрала в себе си толкова бруталистична символика и неподправен натурализъм, че често ми се доплаква, като чуя "Ах, ти с твоята немска педантичност!". Но стига увертюри. Да отдадем почит на марката, която дава всичко от себе си, за да знаеш какъв теракол да си купиш, когато в пристъп на романтична агония започнеш да отлепваш плочките , които залепи!

За да е по-пълно и запомнящо се изживяването, бих желал, ако ми позволите, да се движа в ретроспекция:

И така, в експонат 1 Баш Майстора сее сексапил, търси сексапил и лепи, лепи, лепи.



Трудно ми е да определя таргета на тези реклама. Ако са майсторите, определено телевизията не е  особено ефективен канал за комуникация. Ако са крайните потребители, хората с плочки за лепене, то посланието е доста слабо и не дефинира с какво този теракол е по-добър от другите (може да води мацки по бански). В същото време защо хабиш пари да рекламираш масово продукт, от който обикновените хора купуват само при нужда и то не повече от 10-20 пъти в живота си. Последният въпрос е още по-релевантен за офлайн вайръла на годината:



Даниел Цочев и мадамата, която леко имитира Шерил Кол, развиват темата за плочкоеротиката, но тук ставаме свидетели по-скоро на плочкоромантика. Моля немските препратки да не се конотират в посока немско порно, че къде ще му излезе края така! За финал 10-те процента гратис два пъти вече ме изпращат до магазина и за малко да си купя теракол само заради бонуса. Ама стискам и засега не купувам! Този рекламен феномен ме вдъхнови да предложа поне две продължения включващи реплики от рода на: "Ах, ти с твоята френска еротичност" и финал "Боро - пюр магнифик!" или пък "Ах, ти с твоята английска изтънченост!" и финал "Боро - симпли екскуизит!".

След подобен разтърсващо вдъхновяващ клип, като типичен рекламен гигант БОРО направи клип специално за световното:



Клипът си има всички мондиал елементи - футболна звезда, топка, известна личност, воле и продуктът, който носи футбола в себе си и лепи, и лепи, и лепи...

2 коментара:

nname каза...

първата е добра, на фона на слабоумието на останалите 2

x каза...

Чак ми иде да си купя едно чувалче и да го ползвам за украса :D