петък, 7 март 2008 г.

Междинен коментар 2

Последната анкета доказва, че доста категоричните ми твърдения за стратегията Nestle, срещат доста упорита съпротива. Интерeсно ми е, дали ако бях формулирал въпросът различно, резултатите щяха да се различават. Малко преди прекратяването на анкетата резултатите са следните: 50% от анкетираните смятат, че пускането на шоколад с марка Мура не е добра идея, 42% са с положително мнение и има един човек, който аз бих казал, че е гласувал "Въздържал се".
По темата за шоколадовите амбиции на Nestle, наскоро ми разказаха един разговор провеждащ се на касата в един супермаркет. Лицето Х разглежда стелажите с шоколади Мура и Boss и пита своя спътник: "Мислиш ли, че са свестни тия шоколади, да си взема един?" Отговорът е: "Пробвах ги, нищо особено. Нестле България не правят хубави шоколади." Дали този подочут разговор не е показателен за потребителските виждания, вие решете.

За началото на следващата седмица планирам да разгледам един казус, разглеждащ корелацията луксозна стока-скъпа стока. По този повод стартирам и нова анкета. Урните са официално отворени. Exitpoll няма!

Няма коментари: