понеделник, 17 март 2008 г.

Кой е Знайко?

Защо, защо, защо??? Технополис си направи труда да създаде свой талисман и го убива, докато е още бебе. Лошото име е лошо независимо какво седи зад него. Вземете за пример различните творци, които изоставят своите рождени имена и се представят с псевдоним. Последният трябва да е запомнящ се и уникален. Името Знайко не е нито едно от тези две неща. Ако вземем талисмана на 2Be, веднага става ясно за златна рибка, но З(н)айко има нужда от представяне - какво е, какви са му функциите и пр. Дано не съм прав, но тъй като не знам какво точно е талисманът на Технополис (робот, прахосмукачка или киборг) и името му е не запомнящо се, аз не виждам как Знайко може успешно да се свърже с Технополис.



Като гледам нещото в действие смятам, че идеята за неговото създаване не е лоша. Все още не е късно да се внесат промени в представянето на... как му беше името?

4 коментара:

Анонимен каза...

нещо като 7 изречения без нито един аргумент. какво искаш да кажеш?

на мен ми прилича повече на чернова на въведение към текст.

поздрави

Aleksandar Krumov каза...

Искам да кажа, че Знайко е пич и заслужава подобаващо име. Не ми се занимава повече с тез индивиди. Отчайват ме.

Анонимен каза...

Знайко не е случил на кръсници. Да се радва, че не е Панталеймон или Парашкев...или може би не...

Анонимен каза...

Знайко е добро хрумване, хубаво е, че поне някои хора от тази верига магазини искат да работят. Личното ми мнение за Технополис, обаче претърпява драстични промени напоследък:
Преди дни си търсих си ютия, която да работи и в САЩ, и в БГ, бях на щанда за ютии и трябваше СПЕЦИАЛНО да търся служител и да питам за някой, който да ме обслужи. Извикаха момичето, продаващо ютии, което ми показа кои ютии са туристически, НЕ ЗНАЕШЕ какъв точно е тока/W, на който трябва да работят в САЩ, нито желаеше да демонстрира работата на Филипс ютията, защото ако махнела хартийката-кой ще я купи?! Чудя се как един продавач не знае нищо за стоката си! Докато разглеждах избраната от мен ютия мадамата, заедно с около 4-5 колежки обсъждаше как вечерта ще ходи на фризьор, на козметик за кола маска и скубане на вежди, маникюр и педикюр! Незнам на работа ли беше, или на кафе с колежки, къде е подхода за продажба към клиент-все пак тя наистина ме загуби и не осъществи продажба спрямо мен, може би мислеше, че нямам пари и само си разглеждам...
Днес пък ходихме за климатик-на входа спряха приятеля ми с думите "Само чантата..". Приятелят ми подаде чантата си, но охраната само посочи кабинките за заключване на багаж. Тръгнахме си и съвсем любезно попитах за какво е охрана, за какво са им камерите вътре и за какво са им датчиците, които пищят ако изнесеш открадната стока-при което той се развика по мен с думите "не ми викай, ма, ходи си кат' не ти харесва" и с удоволсвтие си тръгнахме!Как си изкарват заплатите тези хора-без продажба на стока и без процент от печалба?
А за изгубена и открадната вещ не носят отговорност- ако лаптопа му изчезне - няма да получи нов с цялата база данни с клиенти, продажби и договори!

П.С. Само за статистиката-охраната бе в Люлинския Технополис, 10.01.2010г, сутринта, със златна обица на ухото.

Един добър потребител и ценител на техника, но ВЕЧЕ не и от Технополис!