Последната анкета приключи и резултатите са следните: 86% (13 гласа) казват не, докато двама (13%) дават положителен отговор на въпроса "Склонни ли сте да платите изключително висока цена (значително по-висока от тази на най-скъпата марка в категорията) за непозната, нова марка?". Тези резултати ни най-малко не са изненадващи. Разбира се, миниатюрният мащаб на анкетата, не може да бъде приет за представителен, но все пак може да породи разни размисли. Че има хора с големи финансови възможности и отворени към опитването на нови продукти без значение на цената, в това няма спор. Дали обаче приходите, които те биха генерирали ще са достатъчни за производителят на супер-луксозен кашкавал да покрие разходите си?
С края на една анкета, започва нова. Искам да благодаря на всички гласували досега в анкетите. Надявам се, че с времето броят ви само ще се увеличава. Основната тема следващата седмица ще се върти около франчайза от тип Fornetti - плюсове, минуси и пр. Ето защо и тазседмичният въпрос е следният: "Смятате ли, че комуникирането на собствена марка би се отразило добре на продажбите на закусвални, пекарни и дюнерджийници?
Няма коментари:
Публикуване на коментар