събота, 19 април 2008 г.

Междинен коментар 4

Дойде време за покаяние. Много се издъних с последната анкета и сега се извинявам на всички гласували.
Идеята ми беше чрез анкетата да видя нагласите спрямо брандовете Queen's и Tymbark. Въпросът трябваше да бъде оставен отворен, но какво да се прави, грешките на младостта.
Тъй като смятам, че резултатите са с крайно съмнителна обективност, този път няма да ги коментирам в контекста на темата ("Клонирай ми продукт"), а само ще благодаря на 30-ината гласували. Границата от 30 гласували се минава за първи път, което много ме радва.

Поздрав за всички с едно вирусно клипче, което набира скорост в break.com. Слушайте внимателно какво казва младежът накрая и ще разберете защо клипчето се намира в този блог за маркетинг.


Kid Jumps Over Speeding Station Wagon - Watch more free videos

3 коментара:

Katz каза...

От Капитал видях такова с Коби Браянт за Nike. Беше още по-впечатляващо, защото той дори не си помага с тенекия за сирене.

Aleksandar Krumov каза...

Е Коби е оригиналът, но тук много по-аматьорско, пък и естествено изглеждащо.

Aleksandar Krumov каза...

И още нещо - "VANS, man! VANS!"