На вашето внимание, предложение номер едно: "Нестле" отново се проявяват, като приятно нагли и решават, че е прекрасна идея заведение брандвано от горе до долу "Nescafe Frappe" да задръсти пешеходната зона до Народния театър. Я се свиите малко! Какво ще ми се ширите да ходите пеша - алъш вериж требе!!!
Някои ще кажат, че някой дебел общинар им е разрешил да го издигнат тоз монумент. И к'во?!? Това означава ли, че компанията не проявава арогантност набутвайки ти в лицето своята марка. Доста хора минават всеки ден покрай театъра - на колко ли от тях ще им се допие фрапенце и колко ще теглят една майна на тия, които са построили заведението точно на това място. За последните едно е сигурно - те не знаят кой е истинския собственик, но запомнят логото на продукта. Запомнят го с лошо! Само ме е яд, че човекопотокът не е достатъчно голям, че да се усети негативно в продажбите на марката.

Ако този, който управлява тези пицарии иска и да печели от тях дългосрочно, по-добре да им смени имената. Няма никакъв смисъл да казваш, че имаш верига, в която няма нищо верижно. Марката трябва да бъде еднозначна и предвидима. Като влизам във пицария"Джепето" ми се иска всички да са като тази на Графа. Ще си остана само искането предполагам.
Нещата опират до доброто старо клише за отношението към клиента и неговия БГ вариант - клиентът винаги има право... да си плати. Останалото са задължения.
снимка към казус 1 : авторът
снимка към казус 2: sideshowmom@morgueFile.com
Няма коментари:
Публикуване на коментар