сряда, 5 ноември 2008 г.

Отлепи тук за верния отговор



След като изразих ЕГН въжделенията си относно обновяването на овкусените UHT млека "Фибела", изпитах лично и комуникацията на ребрандирането на ниво опаковка. Идеята със стикер е много свежа и заедно със послaнието на играта с 444 награди може да направи промяната успешна и безболезнена. Само да я нямаше тази история с ЕГН-тата по SMS.

8 коментара:

Апостол Апостолов каза...

Е да, ама опаковката като такава по начало не е оформена добре и с нищо не привлича погледа на потенциалния купувач. Затова цялата тази работа ми се струва "след дъжд качулка".

Александър Крумов каза...

Ами то няма особено значение при положение, че този вид млека на ОМК са общо взето без конкуренция. Разбира се, остава въпроса за максимизирането на продажбите и влиянието на опаковката на решението за покупка.

Владо каза...

Аз Сашо малко да се заям :) Според мен Фибела още не е започнала ребрандиране или може би аз греша в мислите си относно що е ребрандиране. Според мен не правят нищо повече от осъвременяване на визията на опаковката без да закачат марката и обещанието й. Не съм обаче напълно убеден в думите си, защото не съм се и интересувал по-надълбоко що е Фибела.

Александър Крумов каза...

Под ребрандиране имах предвид точно обновяването на външния вид, но в случая на Фибела то си е по-скоро брандиране, щото досега, според мен, досега не насърчаваха конкретна таргет група да консумира продукта.

Владо каза...

А в момента кой е таргета? Аз успявам да съдя за него единствено по логото на MAD и примерното ЕГН, за което каза в предния пост. Иначе някак по опаковката не усещам по кого стрелят :)

Александър Крумов каза...

Ами тая лепенка нали е точно за това. Да подчертае позиционирането през опаковката.

Владо каза...

Ам да де ама тая лепенка ще си отиде като свърши примоцията. После по какво съдим, че пчеличките от ОМК с печат на жилото Фибела не сеят прашец по широкия свят, а си имат любими цветчета? :) Нали всички тухли по маркетинг разправят, че промоциите не градят бранд лоялност.

Александър Крумов каза...

Те затова са тухли :) Наскоро четох един матариал, в който се дават примери, че може промоциите да градят бранда.