понеделник, 10 ноември 2008 г.

Голямото семейно лапане



+ Чувство за хумор
+ Диалог на езика на таргетираната аудитория
+ Простота на сюжета
+ Не скъпо заснемане (така изглежда) без излишни ефекти

Големият минус? Финалът с призива "Не зяпай! Лапай!". Или поне така си мислех първите два-три пъти, когато гледах рекламата. Таргет групата, към която аз приемам че е насочен спота (младежите между 13 и 16 г.), обаче, няма как да не му се кефят. "Виж, вафла "Choco Family" говори "мръсотии" (какво й е фамилното бих попитал аз, бел. авт.), якооо!!!", би си казал младият тийнейджър. 12 ъплоуда (уфф, че хубава дума) във vbox7 от потребители със средна възраст 15 г., плюс възторжени заглавия от рода "най-яката реклама", ме карат да мисля, че лапането (на вафли, разбира се) вече не е срамно и в никакъв случай отблъскващо. Щом таргетът е "доволен", значи Saatchi&Saatchi са си свършили добре работата. В "Кармела", обаче, май е трябвало да се замислят не е ли малко противоречиво хем да си семеен, хем да си "скандален" и "палав".

2 коментара:

Владо каза...

Бре, копче не мога да кажа този път :)

Александър Крумов каза...

Бре, и аз :)