четвъртък, 13 ноември 2008 г.

Ми, смучем бадеми



Това може да се определи, като чалга версията на рекламата от това лято на сладоледи Boss. За съжаление последната не я намерих, че да видите разликите, но който я е виждал знае за какво говоря. Доколкото си спомням в сладоледения вариант в кабриолета имаше 4 души и затова мацката, която и падна от устата парченце глазура трябваше да седи отзад. В ремикса, обаче, мацката седи отзад сама и господинът седи сам отпред. Супер нелогично предвид прехапването на устни и размяната на жадни погледи. Като цяло комуникационните сигнали ме хващат неподготвен от всякъде. Коя е таргет групата? Мутресите и тия дето карат бентлита? Не бих се учудил (поне са платежоспособни). Иначе няма как да се вържат сценарии на интелектуално ниво 12-годишни и разточителен лукс, плюс катаджия и разбира се секс закачки. Потресаваща, безвкусна, дезориентирана, копирана или просто "чалга" таргетирана. Поправете ме ако съм пропуснал или сгрешил за някое от тези определния.

9 коментара:

Teodora каза...

Този път съм напълно съгласна с теб. Много силно заглавие!

Александър Крумов каза...

Радвам се. А когато не си била, защо си замълчала? :)

Владо каза...

Сюжетната линия леко напомня онази реклама на парфюми дето мацката тръгна от вкъщи само по парфюм и се метна в кабриото (не си спомням марката, беше българска). Явно продължава да е модерна идеята, че сексът и скъпите играчки продават. Сашо, ти кога ще ме водиш в някоя квартална кръчма? :)

nname.org каза...

посланието на прекламата: ако караш Бентли всяка мацка ще ти духа, дори пред полицай

може би става за реклама на кола, но няма нищо общо с ядките

Александър Крумов каза...

Върви им обяснявай :)

DESi каза...

и ся ко праим? хахаха

Ирина Марудина каза...

Видях този пост преди няколко дни, но го пропуснах, понеже бързото ми отсяване доведе до грешка - реших, че се коментира именно онази реклама на сладоледите с облизания врат. И тя не ми е никак любима!

Но току що попаднах на рекламата на ядки по телевизията, и първата ми реакция беше да хукна към компютъра да отворя отново този пост, осъзнавайки грешката си! И да изгледам отново този бисер. Е тази реклама ме разби! А аз си мислех, че рекламата на Бос е прекалена :)

Peshi каза...

Само едно ще кажа:
Bentley-то ми не е долнопробен бар, к#рво мръсна, слез, ако обичаш.

Benedetto каза...

Абре, хора. Вие не разбирате ли, че това бентли е на собственика на Гривас? Защо иначе номера му е в кадър половината време от рекламата :)

Иначе, повече Гривас никога, заклевам се :))