
Първенец по посещения обаче стана публикацията за палавите наденици "Чико барбекю" - една от най-лошите реклами, които могат да се видят по нашите ширини. По този въпрос обаче скоро планирам да ви дам причина за размисъл.
Тройката на февруарските писания завършва спорният пост за рекламната стратегия на Carrefour в България, за която Пламен ме убеди, че не съм съвсем прав. Хвала на таквизи активни читатели!
Ами това е за февруари. Март започна, а аз не започвам по същество. Малко нямам време, а и сили, в последните дни. Обещавам да се реванширам още в понеделник.
2 коментара:
ман, с тия кинопрегледи блогът прилича на az-moga и нещо с някакъв буркан. who cares? this ain't no content.
That was an illegal move under the the waist. Az moga!!!
Публикуване на коментар