петък, 6 март 2009 г.

Февруари - къс, но съдържателен

Още един месец си отиде, а следващият вече набира сила. Февруари беше доста "луд", както в личен, така и в блогърски план. Тези, които не сa започнали да ме четат от онзи ден, забелязаха трансформацията във външния вид на "Маркетинг лоКал", а постът, с който отбелязах новите дрехи получи завиден брой уникални посещения, а освен това стана и най-коментираният за февруари.

Първенец по посещения обаче стана публикацията за палавите наденици "Чико барбекю" - една от най-лошите реклами, които могат да се видят по нашите ширини. По този въпрос обаче скоро планирам да ви дам причина за размисъл.

Тройката на февруарските писания завършва спорният пост за рекламната стратегия на Carrefour в България, за която Пламен ме убеди, че не съм съвсем прав. Хвала на таквизи активни читатели!

Ами това е за февруари. Март започна, а аз не започвам по същество. Малко нямам време, а и сили, в последните дни. Обещавам да се реванширам още в понеделник.

2 коментара:

cut: каза...

ман, с тия кинопрегледи блогът прилича на az-moga и нещо с някакъв буркан. who cares? this ain't no content.

Александър Крумов каза...

That was an illegal move under the the waist. Az moga!!!