сряда, 18 март 2009 г.

Он лай, он не лай

Засега съм принуден да се уча от грешките на другите. Днешният урок, който научих е следният: Когато рекламираш, винаги проверявай (доколкото е възможно), дали рекламата ти изглежда, така както е трябвало да изглежда. Иначе може да се стигне до дискредитиращи резултати и изядени букви. Днес една от заглавието, утре може и цялото.

4 коментара:

Daduru каза...

Крайният резултат от умствените напъни за създаването на тази реклама е едно лай но. :)

Александър Крумов каза...

Ама тя не е публикувана цялата :)

some1 каза...

Ровейки се из сайтовете на известни бг фирми занимаващи се с интернет маркетинг открих цели 3 оферти, които са еФтини. Тия хора що не си наемат копрайтери, ама искат от неграмотните си програмисти да им пишат и слоганите????

Александър Крумов каза...

Икономията е майка на мизерията беше казал някой :)