четвъртък, 2 юли 2009 г.

Юни се удави

Лятото почти дойде, а юни изтече, като повода и в "Маркетинг лоКал". Това встъпително изречение, разбира се е слабо, ама на втория "Амстел" е в общи линии нормално. Това е вече редовнияt обзор на изминалия месец, а първенците са следните:

По уникални посещения:

1. За добро или лошо най-четен беше поста за едно от многото извращения, които БСП генерира покрай евроизборите (и преди парламентарните продължават между другото), а именно царицата на уеб игрите - СТАВАШ ЛИ?

2. Park Live Fest/Fail - тъжно-хейтърски пост, в който малко си изпуснах нервите, до твърде голяма степен оправдано.

3. Изненадващо в тройката влезе измишльотината Tedi Waterrrrrrrrr - поредният продукт, който облъчва бедните подрастващи мозъчета без да ги развива, което си е причина да бъде успешен. Тедито стана и най-коментирания пост за месеца.

Като стана въпрос за коментари, май лятно му ви е обхванало лежерно отношение и не сте особено разговорливи, а все пак е началото на лятото... До края да не започна да си говоря сам :)

На доста коментари за юнските стандарти се зарадваха и продължението на въжделенията ми на тема бира 2009 edition, както и доста непретенциозната Facebook реклама, продаваща прашки на господата.

Това е от мен на тема юни, а и за тази седмица. Малко но от сърце :)


П.П. Не пропускайте промоцията, която ви се два веднъж на 4 години, а именно гласуването за парламент. Знам, че ще гласувате, за когото трябва.

П.П.П. Знам, че сте го гледали, но все пак да напомня, че след е**не....:

2 коментара:

Владо каза...

ей Сашо, don't let me down... много правописна грешка, не е в твой стил - "по вода"; "редовният обзор"; "дава веднъж на 4 години" (да де, не са точно правописни, а в писането, новсе пак) ;)

Александър Крумов каза...

Ей Владо, още в началото споменах дума, която ме оправдава за всякакви грешки - "Амстел" :)