сряда, 15 юли 2009 г.

Пускай слънцето!

Една рядко отличаваща се реклама на слънцезащитен крем лансира Carroten това лято. За разлика от конкурентите, чийто реклами са толкова банални и неразличими, при марката на Sarantis има доста автентично лятно, свежо усещане. Аман от мазила, за които най-важното на плажа е да не си лепкав, с бели следи, "водоустойчив" и пр. Не че тези неща не са важни, но си мисля, че емоционалната връзка която умее да генерира един бранд е по-важна. Защото колкото и да е добър продукта ти това лято, винаги ще се намери конкурент, който да изкара нещо още по-добро следващото. А ако учиш потребителя да избира на изцяло рационална база, то задържането му става бая трудна работа. Сега остава въпроса до колко Carroten може да комуникира с консервативни и по-възрастни потребители. Те май все пак си искат факти и суха презентация на продуктови характеристики.

Ето го и клипа (малко е на гръцки, ама не пречи, бел.авт.) :)

1 коментар:

Yani каза...

концептуализация му е майката :)