четвъртък, 23 юли 2009 г.

Сливова по паспорт

Какво става когато се съберат чалгата, модата и добродушната простота с рекламна цел и спиртов привкус:



Ами нещо като "Грозден" Visage edition, само дето на сватята тепърва ще й се изпомпва кладенеца, а музикалното оформление е издържано в съвсем "подходящите" църковни напеви. Има една малка подробност, която прави рекламата на "Грозден" ефективна, а именно позиционирането на продукта. Марката говори с тон, в който таргета лесно може да се припознае. Макар да не притежава селяшкия език на "Грозден", "Русенски бисер" се представя по доста кичозно-неподходящ начин, а в същото време струва ок. 50% повече от новоизлюпения стожер на винпром "Карнобат". Жалко, че русенци не са се понапънали. Бутилката им е нестандартна, а и награди за качество са взимали...

Няма коментари: