Преди време в мое присъствие търговският директор на компания с голям брой търговски предтавители попита регионалните мениджъри: "Искате ли от догодина да брандваме (б.авт., да боядисаме във фирмените цветове/тези на основната търговска марка) колите на търговските представители?" Някои казаха да, някои-не. За тези, които дадоха положителен отговор, той добави: "Решението е ваше, но внимавайте, защото не искам виждам снимки на наши коли в Нощен труд със заглавие *Кола на фирмата Х направи това и това нарушение*"
Той самият беше наясно с начина, по който шофират подопечните му и негативите, който може да донесе едно пребоядисване. И наистина, малко са компаниите, чийто фирмени автомобили не се свързват с опасно шофиране. Тези компании, които могат да контролират или убедят своите служители, че тяхното държение на пътя може да има негативно влияние върху репутацията на компанията, са тези които трябва да оцветяват колите си в корпоратичните цветове. Добре оцветени коли дори могат при определени условия да бъдат полезни за реномето на компанията.Според мен, основните два случая, при които фирмените коли не е желателно да се оцветени подобаващо са, когато служителите хулиганстват на пътя (повечето хора се отпускат твърде много, когато МПС-то е служебно), а вторият е когато автомобилите са стари и зле поддържани. Според мен във вторият случай негативният ефект е сигурен. Може би примерът, който ще покажа не е много правилен, но все пак е показателен.
Знам, че БНТ е обществена телевизия, но все пак това не означава, че не трябва да се бори за по-добра гледаемост. При тази идилична картина аз си казвам: "Какво качество на работата мога да очаквам от организация с подобен автопарк?"
И накрая един свеж пример, как е добре да изглеждаш:
2 коментара:
Хаха, за съжаление точно този Мини Купър бе размазан от неразумно каране :)
Питай някой от Загорка да ти разкаже...
Ццц, лятото си беше ОК :(
Дано останалите две са здрави.
Публикуване на коментар