Двама водещи, които седят прави до масата и представят новините по приятен и непринуден начин. Под формата на диалог двамата шпикери подскачаха от една новина на друга сякаш бяха седнали в някое квартално кафе. От време на време се връщаха към основната тема на емисията, като я свързаха с контекста на новината, която обсъжадаха в момента. Супер свежи бяха и спортните новини, на чийто финал можеше да се види какви спортни събития ще бъдат отразени в канала през идващата седмица. Похвално!
Но! Винаги има някое "но", което разваля кефа. Съдържанието, визията, като усещане за образа вонеше на канал - "Канал 1". Неизменно дъражвна, тази телевизия изглежда някак беззъба. Липсва каквато и да е острота. Човек вижда, че има идея, но тя е опорочена от конюктурни пречки - дали ще е вечния стремеж да си политически угоден и маркетингово безопасен за частните телевизии или ще е овехтялата техника - няма значение. Все едно да препакетираш мляко с изтекъл срок на годност - пак си мирише, а изглежда, като да става за пиене... за съжаление.
Снимка: FreeDigitalPhotos.net
6 коментара:
tova znachi li,che sled kato izhvyrlqsh staroto mlqko, trqbva da se izhvyrli i starata televizia?!
По-скоро трябва да изхвърлиш държавата от телевизията. Частното винаги е по-ефективно ;)
mislish li,che samo zashtoto e po-lyskavo chastnoto vinagi e po-efektivno?tova sa predrasydytzi...i mai v Bylgaria ima mnogo takiva...
анонимен нещо си в грешка, но няма как да го знаеш. Частните телевизии навсякъде по света са по-гледаните. Това не съм си го изсмукал от пръстите, защото временно не живея в България.
i az...i zatova go kazvam...
Май изпускате намигването в края на моя коментар. Разбира се, че не могат да се правят генерални изводи, коя е най-добрата форма на управление - просто държавата няма стимулите (в повечето случаи), които има частния предприемач да развива продукта си в условие на конкуренция и да търси най-ефективния и печеливш модел.
Публикуване на коментар