четвъртък, 25 септември 2008 г.

Пистамаркетинг

Нинджи, 30 минутни миксирани изпълнения, малко парчета, недостатъчно за албум (или поне така изглежда), уникален звук, анонимност. Със сигурност пропускам нещо, но Пистамашина са революционни (поне за България) в поне две направления. От една страна музикално, от друга - маркетингово.



Ето я и Пистамашина, вилнееща по 4-те P-та:

Продукт - уникална смесица семпли и живо изпълнение, поне за мен без аналог. Група нинджи, без имена, излиза на сцената, свири половин час и си тръгва, няма здрасти, няма чао, няма бис. Култово!

Пласмент - може да се вържат с почти всякакъв музикален стил появил с последните 15-20 години. Въпреки това не звучат клиширано, дори за момент.

Цена - засега няма издаден материал на някакъв носител, тъй че говорим единствено за живо изпълнение. Цената е повече от приемлива, особено ако се пресметне отделно за тяхното изпълнение, като част от общото време на едно събитие.

Промоция - ей тука е май е най-забавно. Промотирането идва феновете, абсолютно безплатно. Без мейджър зад гърба, без телевизия, в общи линии нищо. Word of mouth в чиста форма.

Ей на това се казва ударно начало!

Няма коментари: