петък, 19 декември 2008 г.

Смъртоносен стикер a.k.a. Burn After Reading



В духа на уличната рекламна идилия, която заля блогa през седмицата, предлагам на вашето внимание стикера (приблизителен размер 15 на 7 сантиметра) на най-опасните екстерминатори из нашите земи. Самоопределят се като наемни убийци и са едновременно кошмара и мокрия сън на всяка българска хлебарка.

Винаги съм се чудел колко нови клиенти носят разлепените по стени и колони стикери от този тип. Да, регистрирам го и толкова. Каква е вероятността да търся решението на проблема си с вредителите, взирайки се в стените на околните сгради?

8 коментара:

Longanlon каза...

А каква е вероятността след месеци, ако случайно завъдиш хлебарки, това да е единствената такава реклама, за която да се сетиш и да потърсиш в гугъла "наемни убийци хлебарки" ?

Александър Крумов каза...

Ами трудно е да се каже. Аз съм доста изкривен, защото ги "търся" такива изображения. В този ред на мисли аз не съм меродавен пример, какво би се случило в зададената от теб ситуация.

Апостол Апостолов каза...

Най- силната страна на българите е тяхната способност да рекламират. Прочути са с тази си дарба в цял свят.

Напоследък бидоха създадени истински рекламни шундьоври. Един пример:

"В реалния живот диарията е самотно занимание."

HiComputers.bg каза...

Хахаха, това съм го засичал някъде. Предполагам че всеки се опитва да хване максимално повече клиенти с минимални ресурси. За това маркетинга в България е от много високо и еволюирало ниво. Лично съм свидетел на новостите приложени за нашият "претенциозен" пазар и в частност клеинт.

trendaffil каза...

Вероятността клони към нула според мен. Ще отида в аптеката, санитарния магазин, ще питам съседката, ама по стълбовете със сигурност няма да тръгна да търся решението;) Въпреки, че знае ли човек - явно работи щом ги лепят от години тези обяви наляво и надясно.

Александър Крумов каза...

Друг вариант е от години да симулират рекламна дейност с нула или клоняща към нула ефективност.

Korra каза...

Преди години именно благодарение на тази реклама ги извиках. Оказаха се доста добри, всеки път като завъдим я летящи мравки, я някоя друга гадост, им звъним. Поне по година държи тяхно пръскане.

Unknown каза...
Този коментар бе премахнат от администратор на блога.