вторник, 2 декември 2008 г.

Първият месец

Наскоро обновеният "Маркетинг лоКал" навърши един месец. Още не е 100% готов, но се надявам скоро да си получи запланувания нов header. Посещенията през месеца бяха далеч от нивото, което беше достигнато, когато публикувах материалите през blogger, но с времето нещата ще се нормализират. Така или иначе съм наясно, че тесния фокус на лоКал-а стеснява неговата публика. През изминалия месец с малка преднина но все пак на първо място по посещения застана публикацията за войната на безплатните вестници - "19 мин" срещу БНБ и "Икономедиа". От написването на "Черен PR срещу обективност" досега, "19 мин" продължава да е все така пропаганден и немалко опасен за всеки PR мениджър, чиято компания попадне в полезрението на вестничето. Вече не го следя толкова редовно - просто няма развитие.

За ноември най-коментирана стана публикацията за ТПК "Михалково" - "Марка на фокус: Михалково". Както се случва нерядко спорът в коментарите малко заби в една тясна насока - в случая беше стъклената бутилка на ТПК-то. Според мен стана интересно разискване, което ме радва. Между другото ТПК "Михалково" влезе не само в моя блог през ноември. Малката буилираща компания се оказа от една от компаниите, които сезираха КЗК, за да бъде глобена най-голямата бутилираща компания - "Кока Кола ХБК България". Сега се моля и мен да не подгонят.

***

снимка: Hilde Vanstraelen

1 коментар:

Александър Крумов каза...

Забравих да се оплача, че ми е жал за Google PR rating-а с прекрасната цифра 4 :(