
Mitsubishi сякаш не смогват с темпа на конкуренцията, що се отнася до големи SUV-та. Пред българските им потребители изглежда не помага и успешното представяне в замиращия Париж-Дакар и новите му разновидности. Виж, по-компактният SUV Outlander се котира добре. Като цяло "Взривопасното предложение" ме навежда на следните мисли:
- вносителите на автомобили стават все по-отчаяни (снощи гледах реклама на Toyota Verso с 20%/10 000 лева намаление!)
- "Балкан стар" имат залежали бройки Pajero, които са непродаваеми по редовния начин. Това подсказва, че моделът не е особено търсен.
- Colt е много симпатична малка кола (страшна предница!), която всъщност е по-привлекателна от Pajero. Това да я раздаваш, като подарък може да повлияе негативно на стойността и качеството й в очите на потребителите. Дано не стане практика.
Друг вариант е от "Балкан Стар" да са сигурни, че Colt се харесва на потребителите достатъчно, за да е двигател за разкарване на Pajero-тата. В идеалния случай вносителят на Mitsubishi се отървава от Pajero, а по улиците започват да се движат повече Colt-ове, което би трябвало да е полезно да продажбите на последните.
4 коментара:
Промоция тип "За него и за нея" пак таргетираща мутрите просто... Глупаво, но все още работещо май.
Аз да бях мутреса -- доста щях да се разпеня, че ми дават безплатна кола. "Този силикон за бонус ли съм го помпала, та да не заслужавам да ми купиш нещо с пари, а? Остатъците от твоя джип ще ми даваш..." и т.н. женски доводи щях да вадя :) Така де, никоя жена не би искала да получи нещо като подарък само защото мъжът й се чуди какво да прави с него.
Хаха, яка гледна точка. Мутренско си изглежда промото, а и коя тая мутреса, която ще се задоволи с малко, немощно Мицубиши. От мъжката страна пък коя тая мутра, която ще се изръси 100-ина хиляди за Паджеро, когато в него я няма символика на един Туарег или Кайен, пък бил и той втора ръка.
мен пък не ми изглежда мутренска тая кола, а мъжкарска. има разлика! Едно време просто беше единствения джип, а мутрите си купуваха джипове. Сега не е така....по-модени са Бентлитата и др.подобни...
по повод промоцията - България следва тенденциите на запад. Такива кампании се появиха още края на миналата година в Англия - когато там усетиха кризата.
Ами, че те добре облечените бизнесмени са си мъже от всякъде. Размерът на колата и нейната цена, и не толкова дизайна, слагат Pajero в графата мутренска. А за Бентлитата не съм съгласен.Те са много малък процент на фона на Кайен, Туарег, G класа и прочие 3-тонни прогимназии.
Публикуване на коментар