сряда, 15 април 2009 г.

Пречи ти, етикетът ми, събувам го!

Когато опаковката на продукта ти е с легендарен статус и 99.99% разпонаваемост, не ти пука дали етикетът е свален (предполагам от "Кока Кола България" не са искали да си плащат за плейсмънт, като "Девин", "Каменица" или "Пещера"... и с право). ВИПченцата смучкат количка, всички го виждат, а който трябва, взима и пример от тях. Priceless!

8 коментара:

nname.org каза...

за колата няма как, защото напитката е легенда и няма алтернатива (и се разгазира при пресипване), ама за ракийката и минералната вода - чиста реклама. не знам как е уреден бартера, кой знае колко камиона стока са прибрали телевизията, може би някой ще си има минерална вода за цяла година напред :)

Апостол Апостолов каза...

Така е, спор няма. Но! За да виждат всички това, са били необходими много средства, мислене и време. В крайна сметка БРАНДЪТ е бил наложен по един феноменален начин. И какво стана? Стана така, че една нищо и никаква газирана напитка със съмнителна стойност прави милиарди!

Александър Крумов каза...

@nname

Що да няма алтернатива колата? Pepsi какво е? Има го и този момент, че не съм чувал за човек, който да не пие Кока Кола за сметка на Пепси. Обратното го има, както ги има и такива като мен, които пият всичко :)

В този ред на мисли с Кока Колата се играе а сигурно.

Владо каза...

Кока Кола явно доста им се повдигнало самочувствието и не е като да е без покритие. Като отваряха HIT рафтовете, отредени за Кока Кола дълго време стояха празни, защото Кока Кола изобщо нямаха желание да се съобразяват с търговските условия на хипермаркета. И на човек не му е трудно да се сети кой направи компромис, за да си навакса изпуснатия човекопоток. Но със сигурност има и нещо друго, което има значение в България. Кока Кола се работи доста сериозно от местен офис на компанията (имам предвид маркетинга, а не производството). Докато Пепси Ко са метнали всички усилия на един местен дистрибутор - Агрима, за който още не мога да схвана по какъв начин смята да мачка основния си конкурент. Не че Пепси Ко не подкреп

Владо каза...

(някак странно натиснах submit) Не че Пепси Ко не подкрепя Агрима (праща им рекламите за превод), но реално Кока Кола в България няма конкурент в своята категория. Е как няма да откажат да си платят за placement в Big Brother? :)

Александър Крумов каза...

Абе аз доколкото си спомням ПепсиКо купиха Агрима и Пенелопа, последната със сигурност, но имат някакви проблеми определено. Във въпросният ХИТ в последният месец няма никакви продукти на Пепси и то точно когато са в много изгодна промоция. За сметка на това рафтовете на Кока Кола преливат. Тъпо!

nname.org каза...

съквартирантите имат лист от продукти, от който да избират. надали в него има място за варианти кола - кока, пепси и дерби. надали има и 10 вида мляно кафе, а "кафе", "3 в 1" и "нескафе"

който се е позиционирал като лидер - пичели!

Александър Крумов каза...

Икзактли!