петък, 24 април 2009 г.

Ефектът на къртицата

Тъй като петък е ден от седмицата известен с ниска производителност на труда и фокусирание на мислите към следващите два дни, получавате една някак извратено добра реклама, с която да ви загубя още малко време. Да, Катето Евро изчалгяса/изфиряса тотално в последните години, ни пък очевидно не се срамува от това и успява да капитализира преклонната си възраст и налудничави медийни изяви.



Какъв по-добър начин да представиш идеята за самозабравилият се човек, който отрича проблеми, като отслабеното си зрение, от използването на българско випче. В този ред на мисли рекламата е попадение - застаряла женица (предполагаем таргет, който я е гледал на кино); отвращението на социума (представен от привидно по-младия снимачен екип) от резила на недовиждащия. Проблемът е ясен и добре формулиран без клиширане, а решението е в близката аптека. Nice!

3 коментара:

nname.org каза...

това е първата видео реклама на idea.bg, те имат опит в печатните неща, а клиетнът е измекяр... като за тези условия добре се е получило

Александър Крумов каза...

И аз това казвам. Ама как може да знаеш всичко за всеки просто не мога да проумея :)

Владо каза...

я виж ти! :) като изключим мтелските реклами отдавна не бях гледал смислена българска реклама (от SureCheck и виновния Гошо насам). Сегментът е от ясен по-ясен и самочувствието им, което гъделичкат, би трябвало да ги убеди да си го купят. Естествено, е нужно и малко чувство за хумор :)