сряда, 22 април 2009 г.

За един кариерист повече

Като човек, който от скоро е на пазара на труда, не мога да не обърна внимание на рекламната кампания на karieri.bg/Капитал K3. Сякаш не са пропуснали комуникационен канал. Похвална всеобхватност, макар да изглежда малко пресилена.

Разни спецове казват, че тези които не спрат да рекламират по време на кризата ще спечелят много след като тя свърши. До колко обаче безлична реклама издържана в цветовете на марката гради имидж и дълготрайна лоялност. Да, идеята е ясна, но все пак ми изглежда някак несериозно направено за ранга и претенциите на "Кариери". Дано има продължение, защото показването на селяндурски обяви хич не убеждава, че от "Кариери" имат по-добро предложение. Няма наистина запомнящ се елемент, шегата е доста плитка и детинска. През март посещенията на karieri.bg, обаче, са доста нагоре. Рекламата работи или просто съкратените хора са все повече.

П.П. В метро рекламата се използва като източник на обявите "трудова борса "Мираж"". Това име не е особено добре избрано при положение, че има съвсем реално съществуваща Национална Агенция за Подбор на Персонал “Мираж Консулт”, която понякога се изписва като НКПП Мираж. Да, някой с името "Мираж" да ти търси/предлага работа звучи забавно, но все пак е хубаво в рекламата си да не се ***ваш с непряк конкурент.

6 коментара:

пламен каза...

ти ако продължаваш да си "на пазара на труда" още малко, ще взема да повярвам в това, че има криза, баси.

nname.org каза...

"ранга и претенциите на “Кариери”"

къф ранк, кви претенции, ти ме уби.

"Сякаш не са пропуснали комуникационен канал"

по телевизията няма нещо, там авторекламата и бартера не ги харесват

иначе "визията" е готина, има майтап

Александър Крумов каза...

@ Пламен

In c(h)risis we trust! :)

@ nname.org

"Кариери" е доста по-високо позициониран канал за набор на персонал. Това произлиза от факта, че безплатни обяви не се публикуват, от което произлиза и по-високото качество на работодетелите и предлаганите позиции.

Ти може да не си гледал, но аз имам спомен, че съм засичал тв реклама от кампанията. Освен това приложените снимки са от метрореклама.

А за майтапа не отричам, но приляга на по-всеяден сайт, като jobs.bg

nname.org каза...

аз се чудя защо Капитал е бъкан с карета на Метрореклама, ей го де бил бартера

"канал за набор на персонал" - януари ги броих и имаха общо 7 обяви в К3, 2 от които бяха за директор на летище

с 0.01% пазарен дял не си фирма, а медиен експеримент. Жобтайгър прави десеторно повече оборот

Александър Крумов каза...

цццц нищо не ти убягва, ей!

а това, че нямат обяви, не мога да го коментирам. Може би са си пресили цените.

spodeli каза...

работа, работа...