сряда, 17 декември 2008 г.
Асиметричен по рождение
Красотата е симетрия. Или така им се иска на индивидите, които се подлагат на процедурите на пластичните хирурзи. Склонен съм да призная, че макар и кичозна, и повърхностна като послание, тази реклама изглежда ясно позиционирана. И макар да нямам преки впечатления от таргета, си мисля, че последният е на 99% съгласен с вижданията на рекламодателите от "Симетрия". Последните не са посмяли да избягат от посредствените представи за красота и най-вероятно ще генерират някакво маргинално популяризиране на марката си. Единствено, ако приемем, че мутресите все пак слизат от Q7-ците и посещават Flo Cafe и Happy на "Света неделя".
П.П. Визията на билборда е тотално Асиметрична.
П.П.П. За нуждите на поста приех, че относителният дял на хората прибягващи до услугите на пластичната хирургия по реконструктивни причини е значително по-малък от този на пластичната и естетичната.
Етикети:
клиника,
пластична хирургия,
позициониране,
реKлама,
Symetria
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
4 коментара:
Той, таргетът, има нужда от речник (или поне телефонен жокер) за да научи значението на думата симетрия ;-)
Хммм, не се бях замислял. Май имаш право. Можело е да сложат звездичка и обяснение отдолу.
АСИМЕТРИЯТА е красива- такава е повелята на природата. Да, ама някои "лекари" превърнаха медицината в безогледен бизнес.
Фразата е "взаимствана" от Nip/Tuck (Клъцни/Срежи), принадлежи на д-р Трой, който я ползва като аргумент през цял един сезон от сериала.
Нещо като "Tell me what you don't like about yourself?" ...
Публикуване на коментар