петък, 26 декември 2008 г.
Фенки, фенки!
Докато повечето българи работят против имиджа си по празниците, под масите, някои по-напреднали в личния брандинг вече впрягат и facebook в услуга на личния си имидж. Небезивестният PR спец Максим Бехар не само, че има почти 300 (!) фена във facebook, ами си е платил и за реклама на личната си страница, както е видно от снимковия материал. Не мога да не похваля самото усилие, като доста добър ход, чийто плодове могат да са доста финансово сочни в дългосрочен план. Все пак проверих и две други личности с къде по-голяма популярност. Сергей Станишев го няма никакъв, освен ако не броим групата "Обзалагам се, че мога да намеря 5 000 души, които не харесват Сергей Станишев", а Бойко има 360 фена, страницата му е занемарена, ако въобще е създадена от него де. При Максим Бехар положението е доста по-активно, има видео и се обновява често. Изглежда за политиците е рано да се напъват, докато за хора, като Бехар е важно да си на гребена на вълната. Все пак клиентите му могат да го сменят по всяко време, а няма да чакат да му изтече мандата.
Етикети:
личен брандинг,
Максим Бехар,
фен страница,
Facebook,
PR
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
6 коментара:
LOL! Заглавието искрено ме развесели - много на място. Иначе за "усилието", както ти го наричаш - странна приумица за мен... Личен брандинг, ПР или каквото и да е там, но все пак границата между тях и нарцисизма в чиста форма е доста тънка и ми се струва, че може да се получи ефекта: "Вместо да изпишем вежди, да избодем очи...", но Максим си знае най-добре, така че да са му живи и здрави фенките, дет' се вика;)
Не може да се отрече, че проблемът с прекспонирането е налице. Ако човек успее да запази баланса, ще има ползи :)
и мен ме издразни рекламата, бях го чувал като име, но не му бях виждал мутрата. пак някакви експерименти с неясна цел. а може би иска да е българският Обама?
В случая е удачен само един едниствен въпрос: работи ли публичният образ на М. Бехар? Работи, защото работите и печалбите му вървят много добре. Всички трябва да се учат от него и да забравят веднъж завинаги клишета от рода на тези: "Евреите са страхливи." и "Евреите са мързеливи."!
И чак след два месеца забелязах, че е написано businessmen, вместо businessman :)
Това сякаш е по-добро...
http://www.youtube.com/watch?v=iROYzrm5SBM&eurl=
http://www.youtube.com/watch?v=PVA047JAQsk&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=IKnVNp4CnzQ&feature=related
... и един куп други такива!
Публикуване на коментар