вторник, 28 април 2009 г.

Падаща челюст - 50 стотинки

Седмицата започвам с една, леко дразнеща (не само за мен, надявам се) реклама.



Моля, ако някой не е съгласен, че акцентът върху падащата челюст идва в повече, да се отбележи в коментарите. Да, знам, че е целенасочено и прочие, но е нелицеприятно, излишно неестествено и откровено тъпо. Хубавото е, че таргетът ме подкрепя. Иначе предлагането на бюджетни решения по време на криза е логичен ход, от който е трудно да се избяга. Сега вече всеки може да напълни гащите със само една монета.

7 коментара:

Andrey каза...

Принципно рекламите на "Активия" се ядват що годе,но тая с устата направо е много зле.Идразни.

Владо каза...

изглежда като нещо скалъпено набързо

Александър Крумов каза...

Ами рекламата е адаптирана очевидно, тъй че някой друг е бързал. Може би румънците?

vanina каза...

Съгласна за ченето, но има и нещо друго - клипчето е озвучено с музика, която много дълго се използваше (а може би и все още се използва) в някое от дебилните предавания на Gtv, Шоубъз мисля; така вместо като реклама, звучи като заставка и се слива с останалия екранен bullshit.

Александър Крумов каза...

Good point! Още една причина рекламата да е слаба :)

Dari каза...

За да се постигне търсения ефект,най - малко трябваше да се постараят учудването да е искрено, кой се чуди по този превзет начин??? зяпнах от учудване обикновено говори за това, че очакванията ни са надвишени многократно от това, което ни е поднесено като предложение,но тук на какво толкова се чудят не ми е ясно! Опаковката е на половина като количество и разбира се като цена? Също и докога copy - paste с "малките" цени и лупите! Рационалните апели могат да се използват и не само по клиширани начини мисля...

Александър Крумов каза...

Зяпването по този начин е доста нетипично за нашите земи. В същото време, Дари, има ли начин учудване в реклама да му се стори искрено на човек :)